Fina minnen

Håller på med maten ute i köket, samtidigt som jag lyssnar på "Lugna favoriter"... inte den kanalen jag helst av allt lyssnar på, men tyvärr den enda kanalen som fungerar utan störningar i köket, haha! I alla fall, så spelade de "Det vackraste" med Ceclila Vennersten. Det var den låten som spelades på min farfars begravning som var den 11.e februari. Idag var första gången jag kunde lyssna på den utan att bryta ihop. Istället kände jag en skön känsla inom mig. Jag tänkte på farfar under låtens gång och alla fina minnen jag har med honom. Innan har jag bara grinat och tänkt på att jag aldrig kommer få träffa honom mer. Idag kändes det skönt att höra låten och få tänka på farfar! Den låten kommer alltid förknippas med farfar i framtiden.

Alltid älskad, aldrig glömd



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0