Torsdagskväll

Sitter och kollar på "Comedy fight club" just nu... Tomas Järvheden som kör lite just nu. Honom gillar jag, men tyvärr ser han inte så bra ut i rakat hår:(

Louise har varit här en sväng nu i kväll. Druckit lite te och pratat om livet! Alltid nyttigt att göra det ibland! Undra hur mitt liv ser ut om ett år. Då har jag varit färdigutbildad i ca 9 månader. Helt sjukt. Undra vart jag jobbar, OM jag jobbar (jooo, det gör jag). En dröm har ju alltid varit att spendera en tid i Spanien. Tror dock aldrig jag kommer ge den drömmen liv. Men man vet aldrig. Man får helt enkelt se vart livet bär en....Blir nog sverige till att börja med i alla fall! :)

Men satt i alla fall och kollade runt för skoj skull på hyreslägenheter i Spanien. Hittade en liten lägenhet med separat sovrum. Exakt hur stor den var, det vet jag inte. Men den såg rätt nyrenoverad ut, och pool utanför. 400euro i månaden. Jag hade gett allt för en pool :P Ska höra med min hyresvärd om de inte kan bygga en pool på vår bakgård, den används ju ändå inte till något vettigt.... Och den är lagom stor för en pool.

Dream on....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0