Torsdag 24:e september

Är ledig från uppsatsskrivandet idag, vilket känns riktigt gott! Det behövs lite ledigt ibland, för att orka ta nya tag. Så idag har jag en mysig hemmadag. Tänkte faktiskt bara köpa pizza sedan, orkar inte laga någon mat idag. Ibland får man unna sig! Ska även hinna se nyaste "One Tree Hill" som inte hunnits med än, och även gårdagens avsnitt av "True Blood", som jag så fint somnade ifrån i soffan igår. Är man trött så är man.

Har inte gjort så mycket än idag. Det jag tillbringat mest tid med, var att prata i telefonen med Sandra, som är på besök i Trollhättan. Så på lördag ska vi ses, ta en sväng på stan, samt besöka högskolan som har öppet hus. Inte för min del... utan för Sandras. Och självklart ska man få träffa Söta Wille med!

Måste bara säga det att Sandra är en underbar vän. En sån vän alla borde ha!! Jag har en hel drös med kompisar, men Sandra är den som står mig allra närmast och som man kan prata med om allt. Skulle jag ringa henne mitt i natten och behöva prata, så vet man att hon skulle ställa upp! :) Och vad minnen jag har med henne... som tillexempel vår Spanienresa! Den slår det mesta. Även trippen till Stockholm var en hit! Får se vart vi far då vi fyller 25:)

Tack för att du är du=)


Postat av: sandra

Åhh vad du är gullig:)

jag kan bara säga detsamma om dig, du är den kompis som står mig närmast. Du är guld värd kompis!!!är så glad att jag har dig ska du veta.

När vi fyller 25 då smäller det:))

2009-09-25 @ 10:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0