Torsdag 23:e september

Nyss hemkommen från lite jobb borta på lagret. Gött! Alla pengar är välkomna:) Nu blir det nog inte så mycket mer gjort ikväll. Slappa och bara vara typ.

Har en grinig katt här hemma idag. Alva. Hon väckte mig halv fyra imores. Uppmärksamhet till max var det som gällde. Tror ni jag fick somna om... nej! Det har handlat om uppmärksamhet precis hela dagen. Och till råga på allt så spydde hon ner hallen nu i eftermiddags... min lille katt. Imorgon ska de iaf ut en sväng och leka av sig!

Ha en bra onsdagskväll allihopa. Och vet ni... imorgon ska jag vara leeeedig!!!

Postat av: Sofia

Hur gick träningen då? :D Kram!

2009-09-23 @ 22:36:51
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0