Söndag 27:e september

Klockan 05.15 ringde klockan imorse.... på en söndag! Hade knappt sovit någonting. Kunde inte somna igår. Men men, det var bara att stiga upp och göra sig redo för ett besök i Ullared med systeryster! Trots att det är löningshelg så var det inte alls mycket folk, och redan efter ett par timmar ansåg vi oss klara. Tyvärr hittade jag inte så mycket i klädesväg som jag velat, men lite i alla fall. Blev en del saker till lägenheten i alla fall (hur jag nu ska få plats med det). Kanske fotar lite ikväll eller imorgon och lägger in, så får ni se!

Nu befinner vi oss nere hos familjen i Lilla Edet. Vi har ju inte firat Malin ordentligt än, hon fyllde 21år den 15:e. Så om några timmar kommer det hit lite släktingar. Trevligt.

Nu ska jag gå ner och vara lite social med familjen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0