Onsdag 2:e september

Hemma från skolan. Kan i ärlighetens namn säga att vetenkapliga artiklar står mig upp i halsen i dagsläget. Så därför är det nog pratat om det :)

Här hemma är det full fart. Köpte ett par nya kattleksaker förut, när jag ändå var i djuraffären för att köpa mat till mina sötnosar. Vilket resulterar i att jag har två katter som flyger över hela lägenheten, samt leksaker som flyger fram och tillbaka. Bäst att akta sig!

Nu ska jag nog sätta mig och bläddra igenom lite böcker som handlar om neuropsykiatriska funktionshinder, sedan äta lite, och ta det lugnt. Ska möta upp Sandra, Lena & Fredrik lite senare för en fikatajm. Trevligt!

Ni missar väl inte True Blood ikväll på svt?

Alvina bekantar sig med sin nya leksak.


Postat av: CaTTis

Åhh e de ikväll de andra avsnittet är?! eller har jag missat flera... haha Vilken tid är de? Ja kommer inte hem fören vid halv nio då träningen är slut. Kram

2009-09-03 @ 17:13:06
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0