Onsdag 16:e september

Ännu en ny dag=) Jag har sovit som en stock hela natten, om man bortser från den lilla stunden katterna fick spel och rev hela lägenheten! Men annars har jag sovit gott. Så idag är jag utvilad. Nu ska jag bege mig hem till Johanna och fortsätta skriva skriva skriva! Känns gott att man faktiskt har kommit en bra bit på uppsatsen. Är glad jag har Johanna att jobba med. Hade jag inte skrivit med henne hade jag nog skrivit själv faktiskt. För mig har det hela tiden varit lätt att skriva med någon som jag klaffar med till 110%. Och det blev väl egentligen klart väldigt tidigt i utbildningen att jag & Johanna skulle skriva.

Har tillochmed hunnit med att ringa ett samtal nu på morgonen. Det samtalet gick till Friskis&Svettis. Jag som annars brukar vara väldigt slö såhär på morgonen. Måste vara ordentligt utvilad.

Nu är det dags att fixa håret och sminka mig innan jag beger mig iväg!!

Postat av: JohannaW

Tack vad gullig du är! Jag är väldigt glad som fått möjligheten att skriva med dig med!

2009-09-17 @ 12:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0