Måndag 14:e september

God morgon! Alltid lika kul att vakna till en måndag... eller inte! Idag vaknade jag tillochmed av att telefonen ringde. Ännu värre. Flyger ju upp av den ringsignalen, eftersom jag inte vant mig vid den än... haha! Var om jobb det handlade om, men eftersom jag ska iväg hem till Johanna alldeles strax för att skriva vidare på uppsatsen, så blir det inget jobb.

Nu är jag riktigt taggad för att jobba några timmar med uppsatsen!!! Snart klar!!! Eller ja, inte ordagrant, men om några veckor borde vi känna oss relativt klara. Det tar på det!

När jag kommer hem, vid lunchtid någongång, så ska jag ägna mig åt tvätt, samt att omorganisera garderoberna. Skön dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0