Åskeliåska

Städar för fullt. Perfekt sysselsättning en fredagskväll eller? Njaaa, men tänkte köra någon timma till, sedan är det jag som bäddar ner mig framför tv.n med täcke och Ben&Jerry-glassen. Har en mysig hemmahelg, vilket kan behövas eftersom nästa helg verkar bli fullbokad!!

Var ju iväg och hälsade på Sandra & Wille förut, tillsammans med Malin. Asså, den ungen, vilken sötnos alltså! Helt sjukt att en sådan liten parvel växer upp och blir en stor människa! Jag ser fram emot att få följa Willes utveckling i alla fall:)

Usch, åskade rätt rejält här förut. Jag gillar verkligen inte åska, och har aldrig gjort det. När jag bodde hemma och det åskade på nätterna gick jag alltid upp och satte mig i soffan i vardagsrummet. Alltid var det någon som kom upp och höll mig sällskap. Ofta var det Jimmy, haha! Stackarn.... Men nu får man stå ut själv.. katterna är ju inte till mycket tröst, för de är ju räddare än vad jag är. Stackarna... Nä, åska kommer jag nog aldrig lära mig att tycka om.

Nu ska jag återgå till städandet i köket, en liten stund till! Ha en mysig lördagskväll!

Postat av: Malin

Det var inte hela sanningen. Du eller Jimmy kom alltid och väckte mig också, för att alla skulle sitta i vardagsrummet tillsammans.. Glömde du den detaljen kanske?

2009-09-05 @ 21:19:18
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0