Torsdag 1:e oktober

Hello på er! Kass update igår, men jag hade fullt upp hela dagen. Först  och främst satt jag med Johanna på vårdcentralen, sedan hem till Johanna och dricka kaffe innan det var dags att bege mig mot Edet. Där hade jag tid hos Carina för klipp- och färg av håret. Härligt. Gör alltid gott att få ordning på håret. Och därefter begav jag mig hem till farmor och farfar och hälsade på, samt hem till mamma & pappa. Var ju tvungen att kolla in mammas nya hårfärg, och den var riktigt bra!

Förmiddagen idag har spenderats i skolan. Vi kom igång riktigt bra med skrivandet nästan direkt. Skönt när det flyter på.

Om ett litet tag ska jag iväg med Louise och storhandla. Känns som det behövs, mitt kylskåp är nästan tomt ;) Då är det dags att fylla upp det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0