Tisdag 20:e oktober

Imorse när klockan ringde trodde jag verkligen att det var ett skämt! Brukar alltid vilja gå upp relativt tidigt så man hinner äta frukost i lugn och ro framför tv.n. Det brukar gå rätt så bra, men idag var det ingen idé alls. Ville bara ligga kvar i sängen. Så jag kom upp ca 20 min innan jag skulle gå hemifrån. Fick helt enkelt bli att köpa frukost i skolan.

Efter skolan satt jag hemma och pluggade lite, innan jag, mamma & Malin åkte till sjukhuset för att hälsa på mormor. Åker nog dit på torsdag igen. Idag hade hon fått sin nya apparat för att mäta blodsockret med. Jag fick kolla mitt med, 5,4 hade jag, för den som är intresserad;) Så det var tydligen okej....

Nu sitter jag bara och kollar runt lite här på nätet. Surfade iväg och kollade lägenheter. Hittade en jag bara blev helt kär i. Så fin. Lite liten tyvärr och utan balkong, annars hade den allt. Kommer aldrig sätta mig i en lägenhet igen utan balkong. Instängt!

Nu ska jag se till att få lite kvällsmat i mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0