Skoltrött så det skriker om det

Jag är grymt stolt av mig själv just nu! Är i stort sett klar med den enskilda inlämningsuppgiften, vilket känns otroligt skönt. Ännu en sak man kan bocka från listan. Bockelibock. Känns skönt när man kan släppa saker och man känner hur fri man blir. Sista tiden har ju varit lite jobbig. Sjuka släktingar, samtidigt som man har mycket i skolan, samt att den där vanliga känslan jag får varje höst, att man inte orkar nått har krypit sig på. Men nu är den påväg bort och skolsakerna blir klara en efter en. Ni anar inte lättnaden!

Och om 2½månad typ slipper jag skolan. Jag har sagt det förr, och jag säger det igen: Jag längtar till skolan är klar!!! Nu är jag extremt skoltrött. Ni som känner mig vet hur skoltrött jag var i gymnasiet, ungefär så skoltrött är jag just nu. Men vecka 47-50 är det äntligen praktik som gäller!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0