Onsdag 28:e oktober

Arbetet är inskickat till både examinatior och opponent. Får säga att det känns bra med både den vi fått som examinatior, samt vår opponent. Det blir nog bra i slutändan. Nu kan man verkligen andas ut lite, samtidigt som man ständigt sitter med tanken och undrar om man glömt att skriva något i arbetet. På nått sätt får jag fokusera på att lägga alla tankar åt sidan just nu och bara njuta av att den är inskickad i alla fall. Nu väntar vi bara på att få arbetet som vi ska opponera på.

Ska bege mig ut i köket och laga lite mat. Ungsbakad fisk klingar gott i mina öron idag. Sedan får vi se vad som hittas på. Ska ju som sagt läsa igenom en uppsats som ska opponeras på. Skulle egentligen arbeta lite borta på lagret, men hoppar det idag. Det känns som tiden inte räcker till för något just nu. Efter nästa vecka hoppas jag på att känna att man helt plötsligt har mycket tid igen=) Städa lite kanske vore på sin plats.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0