Måndag 26:e oktober

Igår inträffade en oerhört tragisk olycka på pappersbruket i Lilla Edet. En kvinna skadades i en av maskinerna och avled. Hon gick bort alldeles för ung. Det är många känslor som man har känt sedan man fick beskedet om vad som hänt. Först och främst så är man självklart ledsen över det som hänt. Ingen skall behöva gå bort på detta sätt. Hon hade hela livet framför sig. Känns konstigt, var ju inte längesen man hade en konversation med henne. Och helt plötsligt så finns hon inte längre. Jag sänder alla mina tankar till de på pappersbrukat som arbetade då detta hände, alla andra på pappersbruket som kände denna tjej... och självklart sänder jag en tanke till hennes familj och andra nära personer.

Jag vet helt enkelt inte vad jag ska säga om det som hänt. Samtidigt kan man inte låta bli att tänka på, att det skulle lika gärna kunna vara någon annan. Nu förstår man vilken respekt man ska ha för de maskinerna som finns där inne. Om jag återkommer till pappersbruket för mer jobb i framtiden, kommer jag möta maskinerna med en väldigt stor respekt.

Äh jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva mer om det inträffade. Jag vill bara avsluta med:

Annica, vila i frid!

Postat av: Lisa

Hej, jag va inne o sökte på google om annica o läste lite artiklar då de har varit svårt att göra detta innan. Jag ville bara tacka dig för dom fina orden du skrivit i din blogg om Annica.

Kramar Annicas lilla syster

2010-03-24 @ 14:02:01
URL: http://biggmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0