Måndag 19:e oktober

God morgon på er! Skulle egentligen befunnit mig i skolan nu, men kände mig inte allt för pigg när jag vaknade. Så jag beslöt mig för att faktiskt stanna hemma från den föreläsningen. Ska till skolan 13.15 istället för att ha seminarium. Lagom lockande! Men har faktiskt inte bara latat mig här hemma. Har påbörjat ett enskilt individuellt arbete, så jag kan få det ur vägen så fort som möjligt. Funderar på om jag kan ha sådan självdiciplin så jag verkligen kanske kan avsluta det imorgon? Försöka duger!

Alva & Alvina har haft marathon här hemma nu på morgonen. De har sprungit och jagat varandra ett bra tag. Lugn och ro, vad är det liksom? :) Men jag ska väl inte klaga, huvudsaken är att de har kul! Och det tvivlar jag inte på att de har=)

Mina sötnosar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0