Lördag 24:e oktober

Har tillbringat dagen i Göteborg med familjen. Mysigt! Fick shoppat en hel del, lite mer än vad jag tänkt. Det som var planerat var en klänning till nästa helg, blev även smycken och annat smått och gott inför nästa helg. Ska nämligen iväg på 25årsfest då, för Petra. Och temat är "Hollywood". Skitkul tema. Ska bara lära mig gå i mina högklackade skor med.

Köpte även lite annat smått och gott med. En snygg sjal och ett par urmysiga vantar, samt en väska! Men jag tycker man ska unna sig saker lite då och då;) Hur kul vore det annars? Påvägen hem blev det till att stanna till på Mcdonalds i Ale. Tyckte faktiskt lite synd om en tjej där. Det kom in ett uppklätt par, som bara skulle låna toaletten. Killen går ut i förväg till bilen... När sedan tjejen kommer lite halvspringandes ut från toa för att skynda sig ut, så hade hon stoppat in kjolen innanför sina tunna strumpbyxor och visade det mesta.... men killen på bordet bakom uppskattade det, då han tillochmed ställde sig upp för att se när hon sprang utanför. Jaja, förhoppningsvis fick hon sig ett gott skratt när hon upptäckte sitt misstag!

Nu ska jag grejja lite här hemma, sedan mysa ner mig i soffan med chips och dipp och bara vara. Härligt!

Postat av: Sofia

Har du inte gått in dina fina klackar som jag var med när du köpte än alltså? ;) Haha, jennyyyyyy! :D

2009-10-25 @ 02:09:06
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0