"Live to win - låtarna som skrev mitt liv"

Jag har verkligen lovat mig själv att inte köpa en enda bok till, förrän jag läst klart de som står i bokhyllan och väntar. Det vill säga ca 15 olästa böcker. Det går i perioder hur mycket jag läser. Nu sedan skolan började igen efter sommaren har det knappt blivit något. Håller fortfarande på med "Luftslottet som sprängdes", av Stieg Larsson. Men det ska bli ändring nu när c-uppsatsen börjar lugna ner sig.

I alla fall, fick reda på igår att Andreas Carlsson, ni vet, medlemmen i idol-juryn, han har släppt en självbiografi. Om bland annat hans svåra uppväxt och hur han har hamnat där han är idag. Jag vet inte varför, men han har fascinerat mig. Han har verkligen lyckats att komma dit han vill. Den killen kan bada i pengar, men han har slitit för att komma dit med. Så jag kunde helt enkelt inte motstå att klicka hem hans bok "Live to win - Låtarna som skrev mitt liv". Nu får jag se till att läsa klart boken jag håller på med, så jag kan slänga mig över denna när den kommer hem i brevlådan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0