Hemma igen

Hemme efter både tandläkarbesöket och besöket hos mormor. Uppskattade definitivt det sista besöket mest, även om jag helst hade sett att lilla mormor fick vara hemma och slippe sjukhuset. Men det kommer, det kommer! Under tiden så får hon våra besök lite då och då. Nu blir det nog inte att jag åker ditt förrän på söndag.

Sitter här hemma nu och njuter av att ha en lugn och härlig helg på ingång. Ska inte göra något jobbigt alls. Imorgon åker jag ner en sväng till edet är det tänkt, och på lördag blir det lite shopping i gbg, och söndag besöka mormor. Resten av tiden ska jag bara vara hemna och njuta av ledigheten! Great!

Nu blir det tv-mys!

Postat av: Sofia

Hur gick det hos tandläkarn nu då? Blev det dyrt?

2009-10-22 @ 22:16:11
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0