Fredag 16:e oktober

Jag är så jäkla trött i hela mig (kan man säga så?). Med detta menar jag att huvudet känns helt off, kroppen känns som jag inte orkar någonting... helst hade jag velat ligga i soffan hela dagen. Det har varit så otroligt mycket det senaste känns det som... det tar musten ur en.

Nu ska jag i alla fall bege mig till skolan för att ha handledning, sedan hem och bara ta det lugnt. Ska på fest ikväll, men får nog se hur jag känner mig helt enkelt. I vilket fall som helst så blir det en relativt lugn kväll vad det än blir. Känner att det räcker med en dunderkväll denna helg, och den får bli imorgon då jag beger mig till "Ladies Night" i Göteborg med sju andra tjejer!

Men men, nu är det dags att bege sig ut i regnet, vilket snart antagligen slår om till snö. I uddevalla snöar det nu, så om nån timmar har vi väl det här.... snö... fy, inte än:)

Postat av: Erika

Jag tycker du är fantastiskt dukig! Som du kämpar och pluggar. Tänk, snart är du faktiskt färdig :)

Stor kram och kämpa på! Men, tänk på att ta hand om dig samtidigt :)

Kram!

2009-10-18 @ 15:34:27
URL: http://eriikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0