Torsdag 19:e november

Phu, äntligen har jag kommit upp ur soffan och sängen. Idag har jag sluppit feber i alla fall... men däremot haft ont i kroppen. Men imorgon ska jag vara på benen igen i alla fall. Då blir det praktiken mellan 8.30-17.30. Har tid till då i alla fall, men ofta går barnen hem tidigare på fredagar.

Jag tog mig en tur till konsum förut och köpte på mig lite gott inför kvällen, så nu bäddar jag ner mig framför tv.n och vilar in i det sista så jag orkar morgondagen utan problem. En lugn helg är i alla fall på igång. Imorgon kanske jag åker hem till familjen när jag slutat, och har lite fredagsmys. Och på lördag ska jag vara chafför både åt Malin och Mamma. Men det gör mig ingenting, rätt skönt att bara ta det lugnt!

Postat av: CaTTis

Ja jag förstår att man tar den för att man tänker på de runt omkring, när man jobbar med barn, gamla osv.

2009-11-19 @ 22:22:16
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0