Tisdag 17:e november

Trodde jag ställt klockan fel när jag den ringde klockan 04.50 imorse. Tillslut kom jag på att jag har öppningen på förskolan idag och även imorgon. Jag är verkligen ingen morgonmänniska och kom upp ur sängen 05.20 typ. Tur jag bara hoppar i kläderna och fixar mig lite snabbt eftersom jag äter frukost där. 05.35 satt jag i bilen och kom i tid gjorde jag med. Sen att jag känner mig som en zoombie fram till att det blir frukost är en annan sak. Det som är skönt med att ha öppning är att barnen med är trötta och det är lite mysigt och lugnt istället för full fart!

När jag kom hem nu så kollade jag på gårdagens avsnitt av Paradise Hotel. Och jag kan i ärlighetens namn säga att jag antagligen kommer följa det, men det är mest för att det är så pinsamt och att folk ställer upp i det.

Nu ska jag bege mig iväg och bli vaccinerad mot svininfluensan!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0