Söndag 1:e november

Då var helgen över och en ny vecka drar igång. Med dunder och brak med för den delen. Imorgon har jag en redovisning + att vi ska opponera på ett examensarbete på eftermiddagen. Och tisdag går vi upp med vårat examensarbete. Jag är sjukt nervös inför detta, varför vet jag inte, men det är jag. Nerverna är inte där de borde vara men jag försöker bita ihop. Stress har aldrig varit min starka sida, så jag försöker att intala mig själv hur lugn jag borde känna mig. Så ikväll har jag bara varit hemma och myst. Funderar på att köra ett par avsnitt av "One tree hill" innan det är dags att försöka sova lite.

Mitt i all press så loggade jag in för att kolla hur nästa kurs såg ut... Min allra sista kurs på lärarprogrammet;) Och jag måste erkänna att det kändes som en lättnad. Folk har pratat om stooora arbeten hit och dit. Men när jag läste allt som skulle göras kände jag mig lugn. Skönt! Detta klarar jag.

Nog om det. Var iväg och hälsade på mormor och morfar förut. Mormor har fått komma hem från sjukhuset nu och det känns skönt. Nu finns de en promenad på 10min bort!

Woohoo, imorgon ska jag hämta ut paketet från Bubbelroom, ni vet klänningen och armbandet jag lagt ut på bild här? Och så ska jag även hämta ut lite böcker inför den kommande kursen... inte lika kul paket att hämta.

Nu får datan stängas av. Nu blir det "One tree hill" och att slappna av innan det är sovdags. Hörs imorgon, då har jag klarat hälften av veckans jobbiga saker;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0