Lördag 28:e november

Ni anar inte vad gott det var med en sovmorgon idag! För min del är att sova till kl 09, en sovmorgon! När jag vaknade var det bara att sätta igång med städandet och tvättandet. Inte alls kul, men skönt när det är klart. Adventljusstakarna är nu på sin plats i lägenheten. Myspys. Funderar på om det är för tidigt att publicera min favoritjulsång här i bloggen redan nu? Jo, lite tidigt är det nog.

Ikväll beger jag mig hem till Johanna för att dricka lite vin och festa lite. Härligt. Missar Fredriks fest, tyvärr blir det så ibland. Kanske ses ute i vimlet istället. Var faktiskt ett tag sedan jag var ute nu, så det ska bli kul!

Hoppas ni får en bra lördagskväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0