Fredag 13:e november

Tog mig ledigt ifrån föreläsningen i skolan idag. Kände att jag behövde det. En helg där jag endast tänker på mig själv och inget annat. Tyvärr brukar det ju bli så, att när man väl slappnar av så känner man verkligen att man kankse inte är så frisk som man trott. Idag vaknade jag med huvudvärk och allmänt hängig. Nu vet jag inte om jag har feber.... tror det. Rinner nästan bort just nu, men andra sekunden fryser jag! Yeah yeah, har några dagar på mig att bli frisk.

Om någon timma åker jag & Malin ner till familjen i edet för att hälsa på lite. Bara ta det lugnt och kolla på Idol. Herregud, jag har missat två avsnitt av det nu, det håller inte;)

Innan jag gör något annat ska jag i alla fall traska bort till djuraffären och inhandla lite kattmat, så mina små sötnosar har mat här hemma. Känns inte så lockande att gå ut i och för sig, så grått och trist ute. Har snöat i både Göteborg och Uddevalla idag, så det är väl bara att inse att det även kommer till Trollhättan. Om jag får önska hade jag valt att låta snön vänta några veckor framöver. Dels för att vi ändå aldrig får en riktig vinter här, sedan börjar jag min praktik på måndag och ska ha den i fyra veckor... känner inte för att köra i snöoväder då, när jag ska ner till Lilla Edet varje dag.

Ha en bra fredagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0