5-kamp + sumobrottning i bilder

Här kommer bilderna från i onsdags!!

1. 2. 3. 4.

1. Fidane, Johanna & Emelie gör sig redo för femkampen
2. Jag & Fidane... någon är mer laddad än någon annan?
3. får instruktioner om en av de fem uppgifterna.
4. Nämligen att förflutta denna bollen i en bana, utan att den tar i backen, och inga händer på bollen
5. 6. 7. 8.

5. Fidane, det var inga händer på bollen som gällde!
6. Inte så lätt som det ser ut att hålla bollen i luften.
7. Hejja hejja
8. En ny gren. Stor slangbella

9. 10. 11. 12.

9. Rita tar i för kung och fosterland;)
10: Johanna har roligt, det var det som var meningen med denna dagen
11. Även jag sköt slangbella.
12. När alla grenarna var avklarade (alla grenar är ej på bild) så fick vi skjuts till nästa aktivitet.

13. 14. 15. 16.

13. Sumobrottning nästa!
14. Så kan det gå!
15. Petra kämpade tappert
16. Så var det min tur

17. 18. 19. 20.

17. Nu jäklar!
18. Jaja, vi kan ju låta det se ut som om jag vann
19. Johanna har krypit ner i sumodräkten!
20. Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0