Bilnyckel?

Har precis vänt upp och ner på hela lägenheten. Okej, kanske inte hela, men nästan. En bilnyckel är puts väck och har varit det ett bra tag (vilken tur jag har två st)... och något säger mig att det är katterna som ligger bakom det. Förr lade jag alltid bilnyckeln på hallbyrån när jag kom hem. Nu lägger jag de antingen i lådan eller hänger de på en krok. Mina katter ÄLSKAR att slänga ner allt som ligger på hallbyrån nämligen.

Drog fram soffan och letade där under, men nej, inga nycklar där. Däremot fick det bli en damsugning:) försökt dra fram saker under bokhyllan med ett skohorn, men det blev endast ett par pennor. Så ja, vart letar man vidare nu.

Och satsiken... nu ser jag att en sladd till hemtelefonen är av, antagligen eftersom jag dragot och grejat med soffan. Suck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0