Söndag 31:e maj

Idag är det riktigt varmt ute... men jag klagar inte. Fast jan ju ärligt säga att det skulle kännas bättre om regnet öste ner, när jag åker mot grekland imorgon eftermiddag! Fast framåt tisdag ska ju vädret bli sämre här ändå så;) Här ser ni vart jag ska spendera kommande veckan. Havet ligger bara ett par hundra meter bort! Underbart!


  
Bilderna är lånade från ving.se

Får passa på att grautlera mamma på mors dag! Världens bästa mamma!! Idag blir det först middag hemma hos farmor & farfar. Sedan fika hemma hos mormor & morfar. Måste även hinna fixa det sista inför avresan imorgon! Nema problemas! Men först ska jag ut och njuta lite av solen!

Postat av: CaTTis

Usch för dig...=P

2009-06-02 @ 00:14:28
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0