Söndag 24:e maj

Blev en trevlig lördagskväll igår ändå. Åkte först hem till Tanya och kollade in hennes nya lägenhet. Sedan begav vi oss till "Strandgatan"... Efter ett tag kom Emelie & Co med. Riktigt gott att bara sitta där med en cider och ta det lugnt. Var faktiskt duktig och var hemma redan 23.30. Klockan skulle ju ringa 6.30 idag. Tyvärr somnade jag inte förrän 03.30, fråga mig inte varför, så jag har varit väldigt trött hittils idag.

Blev i alla fall upphämtad av pappa & Jimmy vid 8.00. Då begav vi oss bort till lagret för att jobba lite. Måste bara dela med mig av min och pappas konversation. Jag tycker den var rolig i alla fall. Jag är ju nämligen riktigt sugen på att lämna denna lägenheten för något större.

Pappa: Men du skulle inte kunna tänka dig ett litet hus ute i Öresjö?
Jag: Va, Öresjö? Vad ska jag där och göra?
Pappa: Nä, men det är fint där, och de har små hus till bra pris.

Vid detta tillfälle kollade bara jag & Jimmy på varann. Jag ville ju inte flytta till Skogshöjden tillslut, på grund av att det låg för långt utanför stan. Vad skulle jag då göra ute i Öresjö?

Vi började i alla fall jobba. Och vi pratade inte mer om det, förrän jag kom på att:

Jag: Det fanns faktiskt en riktigt snygg lägenhet ute på hemnet, mitt i stan.
Pappa: Jaså, hur stor är den då?
Jag: Det minns jag inte, men det var tre rum i alla fall.
Pappa: 3 rum, det var väl lite stort?

Undra vad det är för hus han vill jag ska bo i?? En skokartong? Vill nog inte ens veta.... Vi får väl se vart det bär av när det är dags för flytten! Nu ska jag vila och ta igen lite sömn tror jag!

Postat av: CaTTis

Haha, ahh jag säger bara föräldrar! haha

2009-05-27 @ 16:09:23
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0