Ny på blogg.se

Hej på er!
Har nu bestämt mig för att återgå till blogg.se. Har inte bloggat här sedan 2006, utan har istället funnits på en annan bloggida, men eftersom jag inte varit helt nöjd med hur det funkar där, så väljer jag att återgå hit. Känns faktiskt lite trist att lämna sin blogg sedan några år tillbaka, men den kommer ligga kvar här. Jag hoppas i alla fall att mina gamla läsare hittar hit med. Designen kommer jag fortsätta arbeta med, men jag är ny när det gäller att designa bloggar, så ni får ha tålamod. Lite för mycket olika färger just nu, men det kommer snart en bättre!

För nya läsare som hittar hit kommer lite snabbfakta: Jag är en tjej på 23 år, som bor i Trollhättan tillsammans med mina två katter Alva & Alvina. Jag läser till förskolelärare, och är färdigutbildad i januari 2010. Som jag längtar. Gillar att umgås med kompisar & familj, fika, en och annan fest då och då.

Håller just nu på med min c-uppsats för fullt, tillsammans med Johanna. Vi har valt att skriva om barn med neuropsykiatriska funktionshinder och hur man kan underlätta skolgången för dem. Jätteintressant! Men snart är det dags för "sommarlov". Vet inte om man kan kalla det så mycket lov, eftersom jag ska jobba hela sommaren. Kommer jobba 5-skift,
 
Sommarlovet börjar med en Greklandsresa tillsammans med min syster Malin. Allt hade varit frid och fröjd om jag inte tampades med en extrem flygrädsla. Men för en gång skull känner jag mig inte lika nervös, som jag brukar. Det är värt att utstå en flygresa, för att få lite sol & bad. Kan även nämna att sedan många år har alltid Thailand varit ett drömresemål. Det har varit något som alltid känts så långt borta för mig, pga flygrädslan. Men vet ni, som det ser ut nu, så kommer jag åka dit i Januari. Knappt jag kan fatta det själv!


                                          Mina små sötnosar
Detta var väl lite om mig! Hoppas ni följer med även här!

Postat av: CaTTis

Nemen, 5skift? Hur funkar det? kram

2009-05-27 @ 14:48:59
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0