Lördag 30:e maj

Tack tjejer för igår! Hade en riktigt trevlig kväll, där vi firade att vi fått sommarlov! Great! Började kvällen hemma hos Petra, för att sedan fortsätta ut på stan, där vi hamnade på Butlers. Träffade en massa folk man kände med, så det var kul! Bjuder på lite bildregn ifrån kvällen:

  
 

Bilderna går att göra större genom att klicka på dem!

På något sätt, när vi skulle gå ut ifrån Petra, så hade porten gått i baklås (sista bilden).... såg framför mig där ett tag att vi skulle bli kvar där läääänge. Sedan kom vi på den briljanta ideén att gå genom garaget. Det var inte heller så lätt att få upp den porten till en början med, men tillslut så!

Var hemma vid två inatt och var alldeles för trött. Såg fram emot en sovmorgon! 11.10 ringer det på dörren, som en galning. Det var då Malin som tröttnat på att vänta på att jag skulle vakna, så hon tog saken i egna händer och kom och väckte mig. Hmm... jaja. Var bara upp och hopppa.

När jag hade duschat och vaknat till liv tog vi med hennes katter + Alva och traskade bort till parken och lät dem springa av sig lite!

Nu ska jag snart bege mig ner mot Lilla Edet. Ikväll blir det grillning.

Postat av: Malin

din syster är allt för underbar..

2009-05-30 @ 17:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0