Torsdag 25:e juni

Det blev stranden för mig, Sofia & Karin idag med. Men när vi kom dit märkte vi att det blåste väldigt mycket där. Men det hindrade inte oss. Vi solade ändå. Kände dock när jag kom hem att jag hade sand precis överallt. Hann knappt hem innan jag stod i duschen!

Känns inte jättebra att börja jobba imorgon igen när vädret är såhär. Fast jag behöver ju pengarna som rullar in ;) Och denna helgen tror jag blir helt underbar ändå! Imorgon kväll ska vi till "Strandgatan" och ha det mysigt. Och lördag blir det picknick. Mysigt, eller hur! Och jag tänker faktiskt unna mig en cider ändå, trots att jag ska upp och jobba förmiddag, jag skyller på att det är sommar & sol! Haha!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, och sedan springa bort till systemet... har bara vin hemma. Känner att det kan vara bra att ha lite cider på lager med!

Postat av: CaTTis

Cider på lager är alltid bra sånna här dagar...=P kram

2009-06-25 @ 22:42:50
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0