Tisdag 9:e juni

Nu är jag hemma ifrån Grekland igen. Tycker alltid veckan springer iväg när man är iväg så. Kan ju börja att meddela att jag klarade flyget ner utan större svårigheter. Vi blev en timma försenade pga tekniskt fel på planet, men men. Kände mig faktiskt relativt lugnt när vi var där uppe i luften (vilket jag inte hade gjort om jag hört talas om den stora flygolyckan innan, men den hände nog dagen efter?). Väl framme i grekland fick vi åka taxi till hotellet. Oj vad grekerna kör vill jag lova!

Dagarna har bestått av sol och bad. Underbart. Ena dagen kände jag att det fick bli skuggan för min del, men annars har det varit solen som gällt. Vädret har varit underbart... förutom onsdagen, då vi vaknade till regn. Skam den som ger sig. Vi gick ner och åt frukost, sedan väntade ut regnet. Tanken var att promenera upp bland bergen för att kolla på ett vattenfall. 3 km skulle det vara, enligt grekernas skylt. Så vi började traska. Efter en bra bit kommer vi fram till en ny skylt, som även den säger 3 km. Ja, ni kan ju tänka er att det blev en lång utflykt. Men det var det värt, vattenfallet var superfint!

Vi kom hem tidigt imorse. Egentligen skulle vi landat runt 01-tiden inatt. Men på grund av att flyget som skulle komma från sverige hade tekniska fel (igen), så var de tvugna att byta plan. Så istället fick det bli ett plan från Litauen... eller om det var Lettland. Men hemresan mina vänner, så kan jag lova er att jag inte mådde så bra. Jag var helt säker på att planet skulle störta...typ. Inte lätt att vara flyggrädd :( Men hem kom jag. Kom innanför dörren här hemma runt 06 idag. Vaknade runt 09 av att Alva tyckte det var dags att gå upp. Min lilla sötkatt det. Så pigg är man inte. Har lyckats ta en långpromenad med Louise så man vaknade till liv. Ingen idé att sova nu, om jag ska sova inatt!

Bjuder på lite bilder från veckan. Ni kan klicka på alla små bilder för att få dem större.

SOL & BAD




    
   
   

Promenad till vattenfallet

   
   


Övrigt



   
 

På återseende. Ikväll blir det jordgubbar & glass med Malin & Louise!

Postat av: CaTTis

Ohh drinkarna såg goa ut! och det ser ut som ni haft de jätte härligt,..=) Men nu såg ja att din syrra hade två stora tatueringar. En på revbenet och en på låret! =O Har du någon bättre bild på dem som man kan få se? kram

2009-06-10 @ 10:02:25
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: A Versatile Girl

Det ser ju ut att ha varit en riktigt skön resa. Det hade ju varit synd att missa pga flygrädsla. Men jag håller med. I bland är det vansinningt svårt att ta de där sista stegen in i planet.

2009-06-11 @ 22:18:31
URL: http://aversatilegirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0