Sovdags

Har tillbringat kvällen framför filmen "Top Gun". Känns som det blivit mycket film det sista på kvällarna. Men för mig är det ett perfekt sätt att koppla av. Och det är något jag verkligen behöver - att koppla av. Men nu börjar det bli dags att gå och lägga sig. Lika bra, så jag är pigg (?) imorgon. Man är alltid slö när klockan ringer vid halv fem.... Men bara jag kommer till jobbet och får i mig en kopp kaffe så är jag pigg sedan.

Funderar på om jag ska kika lite i den nya Ellos-katalogen. Sånt kan vara farligt, men jag ska försöka att inte beställa något. Har ju bestämt mig för att spara en massa pengar nu. Jag vet ju vad jag vill att de pengarna ska gå till, och då är det värt att avstå något onödigt klädesplagg. Får väl se hur länge jag kör på detta. Jag är ju lite shopping-galen av mig=) SPARA SPARA SPARA


Postat av: Sofia

Haha, I know the feeling!

2009-06-27 @ 11:26:25
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0