Solig dag!

Vilken underbar dag! Kan verkligen inte klaga. Började ju som sagt med en sväng ner till Lilla Edet för att sola hos mamma & pappa! Sedan gottade jag och brorsan oss med lite pizza. Ibland får man ;) När jag kom tillbaka till Trollhättan gav jag mig iväg på en promenad på ungefär en timma. Nu ikväll har jag & Malin varit iväg med våra katter i parken. Köpte med oss jordgubbar bort. Underbart!

Jag älskar verkligen sommaren!

Nu blir jag inomhus resten av kvällen, annars kommer jag få solsting. Funderar på att kika på "Twillight" ikväll. Inte sett den än. Och den sägs ju vara bra. Men å andra sidan så sades det ju även att "Låt den rätte komma in" skulle vara bra, men jag var påväg att somna framför den igår kväll. Riktigt seeeg!

 Min äldsta: Alva

 Så har vi minstingen: Alvina

 Malins tjockiskatt: Sivert

 Alvina, Sivert & Bosse leker

En fråga som jag inte fått svar på än: Ni som hade problem med att se bilder på min förra blogg... kan ni se nu?

Postat av: CaTTis

Hehe okey, jag bara undra. För de såg ut som en lekplats..=P

2009-06-24 @ 17:10:55
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Lindybabe

jajamen jag kan se bilderna :)

2009-06-24 @ 22:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0