Onsdag 24:e juni

Haft en helt underbar dag ute i solen idag. Började med att spendera några timmar ute på "Gaddis" med Sofia & Karin. Och trott den som vill, men jag badade! Eller jag doppade med i alla fall. Minns nog inte ens när jag gjorde det i sverige senast! Ett antal år sedan! Hann knappt hem och duscha innan jag blev upphämtat utav mamma, pappa & Jimmy. Vi åkte ner till slussarna för att kolla på bilarna som det är utställning med idag. Och sedan blev det mat på slusscafét! Så dagen har varit väldigt bra.

Imorgon blir det att åka iväg med Sofia & Karin igen, men då blir det "Nordkroken". Har aldrig varit där, kul att testa något nytt! Nu ska jag plocka och dona lite här hemma. Det är sådant som faller lite åt sidan när det är helt underbart väder ute!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0