Nätshoppat

Idag kom skattepengarna, vilket jag firade med att nätshoppa lite.

Från cdon förbestälde jag filmen "Män som hatar kvinnor". Sedan klickade jag hem några typiska tjejfilmer med, som det var väldigt bra reapris på:
   
* Män som hatar kvinnor
* John Tycker must die
* Mitt superex
* Sex and the city - the movie

Sedan klickade jag in mig på hm:
  
* Supersöt kjol som jag längtar efter
* Ett gulligt linne
* Ett par shorts

Och till sist hamnade jag inne på Ellos:
 
*En hissgardin till köket
* 2 prydnadskuddar
*Köpte även lite underkläder där, men det behöver jag väl inte skylta med här;)

Allt detta för typ en 1000-lapp. Underbart!

Som vanligt kan ni klicka på varje bild så de blir större!

Postat av: CaTTis

Nice med allt de för 1000kr!

2009-06-10 @ 10:06:22
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0