Måndag 22:e juni

Jag somnade inte förräns åtta imorse, efter nattpasset. Och klockan ringde strax innan tolv eftersom jag skulle ner till min frisör i edet. Blev väldigt nöjd! Sedan åkte jag hem till faster med familj för att hälsa på. Satt utomhus i solen och drack kaffe. Sedan åkte jag vidare till mamma & pappa, där jag blev bjuden på en väldigt god pyttipanna!! Nu är jag hemma, och efter endast fyra timmars sömn är jag så trött så jag vet inte vad! Men nu har jag äntligen ledigt tills på fredag!

Roligare inlägg än detta blir det inte idag. Ser knappt datorns skärm, eftersom mina ögon går i kors;) Blir nog sängen väldigt tidigt idag!

Postat av: Sofia

Åå jag vill se håret!! :) Jag vill också fixa mig men det blir nog inte förens innan skolan börjar.. :/

2009-06-22 @ 21:27:00
URL: http://missofie.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Jag vill se kort på den nya frisyren! =)

2009-06-22 @ 22:16:05
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0