Lördag 27:e juni

Andra förmiddagspasset av tre gjord. Längtar till på måndag då jag får sova ut eftersom jag inte börjar förrän kl 14 då. Finns väl inte så mycket att skriva under sin jobbvecka. Man gör inte så mycket annat än just jobbar då. Hmm, idag har väl inget speciellt kul hänt, förutom att jag halv sex imorse fick ett sms där det stod "Vad ville du?". Jag skulle tydligen ha ringt någon inatt. Men på min samtalslista var det inte ringt någonstans. Så efter en del sms.ande kom jag fram till att han trodde jag hette Frida. Så han måste ha tagit fel på något sätt. Fråga mig inte!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan äts lite mat. Och efter det blir det picknick nere vid kanalen med lite kompisar!! Hoppas ni får en bra lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0