Lördag 20:e juni

Har nu avverkat första nattpasset för sommaren!! Och det kändes vill jag lova. Jag var trött redan vid 23. Men men, det gick ju, och tillslut var klockan 06. Då åkte jag raka vägen hem och sov. Vaknade för typ 40 minuter sedan.

Håller på med maten just nu. Idag blir det köttgryta. Planen var egentligen tacopaj, men jag måste varit redigt trött imorse, för när jag vaknade så stod det kött på tining istället... haha. Jaja, det spelar inte så stor roll, bara jag får mat. Tyvärr har jag lyckats bränna mig... aj! Skulle lyfta på locket till grytan och då ångade det en massa, vilket gjorde väääldigt ont på min handled.. Som vanligt är jag kass på att skölja med kallt vatten... får väl se om det syns nått sedan. Nu sitter jag i alla fall och dricker kaffe och tycker synd om mig själv. Haha!

Hoppas ni hade en bra midsommar igår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0