Lördag 13:e juni

Från början var min tanke att inte alls gå ut igår. Sedan ändrades min tanke till att gå med till "Strandgatan" och bara ta något glas. Men det hela slutade med att jag rummlade hem här hemma vid halv tre inatt, lagom glad i hågen. Men shit vad roligt jag hade igår!! Började som sagt på "Strandis" och sedan gick vi vidare till Butlers! Bjuder på lite bilder! Som vanligt kan man klicka alla  små bilder till större!


Det bästa var att Sofia kom! Gud vad jag saknat henne under hennes resa! Februari sågs vi senast. Long time!

   


Nu har jag fixat lite olika kategorier här på bloggen med!

Postat av: Sofia

Ja det var verkligen jätteroligt igår ju! :D Åå Jenny jag har saknat dig med! Men i sommar får vi ta igen allt vi missat under våren med tjejkvällar och sånt! :) Men länken du gjorde blev nog lite galen! Hihi, kolla, en till missofie! ;) Ses ikväll igen! :D Puss på dig!

2009-06-13 @ 12:29:43
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0