Låt den rätte komma in

Nu har man sovit ett par timmar igen och är pigg (?)! Känns gott att veta att det är sista natten nu.
Imorgon blir det till att åka ner till edet när jag vaknat, för att klippa och färga håret. Vet dock inte alls hur jag vill ha det än! Hmm, får nog rådgöra med Carina, min frisör. Är iaf sugen på att spara ut på håret igen. Inte mycket men lite!

Snart kommer Tanya och hämtar mig, så ska vi åka och handla massa gott till inatt! Tycker det är kul att jobba med henne igen. Jobbade ju tillsammans på "Edetrasta" för massa år sedan. Och vipps, så arbetar vi ihop igen, fast på pappersbruket! Kul! Och vi har fortfarande lika roligt. Denna gången håller vi nog kontakten efter att vi slutat. Det var vi rätt dåliga på efter "Edetrasta".

Just det, när jag gick med Malin och åt förut, tog vi svängen om Åhlens, där de sålde ut lite filmer. Jag köpte "Låt den rätte komma in". Har hört att den ska vara riktigt bra. Någon som sett den, och kan dela sin åsikt? Tror jag ska ta och kolla på den imorgon kväll, och njuta av att jag inte behöver åka iväg till fabriken och jobba!


Postat av: CaTTis

Jag har läst boken och tyckte den var riktigt konstig...=/ Men jag var mkt yngre och förstog nog inte det man skulle förstå. Filmen har missat en hel del från boken men är hyffsad okey! Kram

2009-06-21 @ 23:11:37
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Sofia

Den är jättebra! Den utspelar sig i 80-tals miljö så alla kläder och rekvisita är ganska roliga och bekanta! :D Den är lite annorlunda från vanlig skräck vilket jag tyckte va bra (jag brukar hata skräckisar!) :P

2009-06-22 @ 13:41:58
URL: http://missofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0