Fredag 19:e juni, midsommar

Trevlig midsommar allihopa!

Jag har varit vaken ett tag... Hunnit slänga in en maskin tvätt och ska snart springa ner och slänga in den andra maskinen! Ska även springa bort till ICA och köpa på mig lite grönsaker och frukt, som jag såg var nästintill slut i mitt lilla kyl!

I eftermiddag åker jag ner till familjen i Lilla Edet. Grillning står på schemat. Och när klockan slår 22.00 ska jag infinna mig på jobbet för att jobba årets första natt, vilket jag inte ser så mycket fram emot. Den första natten för sommaren är alltid jobbig tycker jag. Det brukar innebära att jag är trött redan klockan 01.00! Men det är bara att bita ihop. Jag klagar inte på att jobba midsommar faktiskt. Vi får redigt betalt och sedan bjuds det ju på "Boströms" smörgåstårta. Underbar är den!

Och som vanligt på mitt kära sommarjobb brukar jag alltid lyckas med att skada mig på ett eller annat sätt, så ett tillbud får skrivas. I år slog jag nog rekord. På den 4.e arbetsdagen, haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0