Torsdag 23:e juli

Tackar för tipsen om kattmaten! Får se om jag kör på det! Men då börjar de gnälla tidigare på kvällen för att de inte får mat då. (De äter nämligen bara två gånger per dag, annars blir de lite väl tjocka mina små sötnosar)

Idag kör jag sista eftermiddagspasset, och sedan är det bara tre nätter kvar innan friveckan. Jag börjar känna nu att min kropp inte gillar att jobba 5-skift faktiskt... konstant trött. Ändå tycker jag det är värt det! Både för pengarna och alla lediga dagar i sträck man får. Och fredag natt ska vår avdelning, grannavdelning & vår käre elektriker äta massa tacos, så vi klarar oss allt!! Lite roligt får man se till att ha på jobbet med!!

Nu börjar det bli dags att hoppa in i duschen och göra sig redo för att möta dagen!

Imorgon åker vi förresten ut till stugan för kanske allra sista gången?? Den är såld! Så vi ska ut och kolla om det finns lite saker som vi kanske vill ha. Måste medge att det känns väldigt konstigt att inte kunna åka ut dit fler somrar. Det är ju mitt lilla smultronställe... som nu kommer bli någon annans smultronställe! Wierd!

Postat av: saandis

sv: ja det ska bli sååå skönt att vara lite ledig! åker till sthlm på söndag jag :)

2009-07-23 @ 12:10:11
URL: http://saandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0