Tisdag 7:e juli

Ooops, så kan det gå. Vaknade väldigt tidigt idag, redan 6.30. Hur jag än försökte gick det inte att somna om, så strax efter klockan 07.00 valde jag att gå upp i stället och äta frukost, för att sedan grovstäda och rensa här hemma (allt för att det ska gå fort när man väl ska flytta, haha). Men gick inte som jag ville, näre jag satt i soffan och åt frukost och kollade på "Sex and the City" så stensomnade jag, och vaknade typ 9.30. Så nu ska jag göra mig redo för dagen och sedan bege mig till Willys och handla mat innan jag tar mig an lägenheten.

Tv4 hedrar Michael Jacksson mellan 14.10-23.40 idag. En heldag alltså. Jag är sugen på att se en serie om deras familj som är i två delar under dagen. Undra om jag ska ta mig tiden till det? Ja det ska jag faktiskt, är ju faktiskt ledig idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0