Sjunga i bilen

Är ni med sånna som kan skratta lite åt folk som sitter helt ensamma i bilen och sjunger med i låtarna som spelas på radion. Visst är det lite kul om man kollar i backspegeln och bakom är en bil, vars förare sjunger och diggar för fullt. Jag kan skratta rätt gott åt sånt. Jag har aldrig tänkt att jag själv gör så...

.... tills idag. Satt i bilen påväg hem till Trollhättan igen efter familjebesöket i Lilla Edet. Satte i en skiva i cd-spelaren och Andreas Johnsons låt "A little bit of love". Jag sätter genast igång att digga med lite försiktigt. Tillslut kommer jag på mig själv sitta och sjunga högt som f*n! Jag hade bilar både framför och bakom, och hur mycket mötande bilar som helst... Någon måste ha sett mig och fått ett lika gott skratt som jag brukar få...

... Jaja, jag erkänner, jag är en bil-sjungare!

Postat av: Sandra

Varsågod :) vad ska du göra idag då?

2009-07-17 @ 08:05:07
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Haha, de är jag lätt med! =)

2009-07-17 @ 21:05:29
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0