Planering utav min packning

Idag har jag ägnat mig åt väldigt viktig planering... nämligen packningen till min Stockholmsvistelse. Och det som går att packa redan nu är nerpackat. Har satsat på att inte behöva tusen ombyten i klädväg som jag brukar ha med. Jag känner mig rätt, jag kommer inte hem därifrån med en shoppingpåse direkt. Så nu har jag planerat packningen så att jag ska få med mina shoppingfynd hem. Förra sommaren slutade det faktiskt som så att jag fick köpa mig en extraväska i Stockholm för att få hem allt... oops. Det ska inte behövas i år.

Nu ska jag sova några timmar så att jag orkar med nattpasset!

Postat av: TOBBE

Svar: Tack för din kommentar för dagens fråga. Allt bra med dig? hoppas på det.

Btw: du var vacker :=)

vad gör du då? sj kollar jag på sommarkrysset och svarar på mina 200kommentarer. men jag ser att jag har fått ca 100 till nu.haha. kul!

2009-07-25 @ 21:03:21
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0