Onsdag 15:e juli

Hello!!

Har haft en toppendag idag. Sov till typ 12 efter nattpasset. Kan ju erkänna att det verkligen tog emot att gå upp då, så jag snoozade i närmare en timma. Underbart. Sedan var det bara att hoppa in i duschen och bege mig in mot stan för att möta upp Alexandra. Det var verkligen kul att träffa henne igen. Senast vi sågs var ju på hennes bröllop i april. Fanns mycket att prata om. Och nu ska vi även peppa varandra att komma igång med träningen igen.... efter sommaren:) Efter mat/fika på "Strandgatan" samt lite shopping i stan så begav vi oss hem till mig en stund.

Nu ikväll har jag ju då varit och kollat på "Harry Potter och halvblodsprinsen".... Kan säga att jag tycker den höll måttet. Jag var inte alls besviken. Kändes som om denna film hade lite mer komiska inslag än vad det brukar vara... kanske lite för mycket vissa stunder ibland... men vad gör det, jag skrattade ju i alla fall. Nu får jag vänta i 1½år till nästa kommer. Long time!

Postat av: CaTTis

Kommer inte nästa till vintern?!

2009-07-16 @ 11:13:43
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0