Harry Potter

På onsdag lyckades vi få biljetter till sverigepremiären av "Harry Potter och halvblodsprinsen".
Trodde det skulle vara omöjligt att få till den dagen, många som vill se den. Men vi lyckades.
Äntligen, som jag längtat efter denna filmen!!!

Postat av: emmygoodwin

det kommer nog att bli skoj :D:D



Spana gärna in mina bidrag i teckningstävlingen på nyheter24 :)

Jag har ritat av Kenza (bild nr.134) och Stina Lee (nr.141)

Hoppas du gillar det och lägg en röst om du tycker att jag förtjänar det :)



http://nyheter24.se/noje/skonhet/274856-idolbilden-rosta-pa-tre-favoriter



Ha en kalasbra dag sötnos!

Postat av: JImmy

När du säger lyckades så låter det som att det verkligen inte skulle gå :) fanns TUSEN platser kvar typ och det är det ju faktiskt i thn vi ska gå :)

2009-07-11 @ 18:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0