Harry Potter

När jag var på nya "Harry Potter"-filmen i onsdags, så visades samtidigt en dokumentär på femman, där man fick följa med bakom kulisserna på den nya filmen. Ville väldigt gärna se den *HP-nörd*... Men missade ju den som sagt. Men jag hade tur. Reprisen går just nu på kanal 5, vad passar bättre en dag som denna när man är lite seg efter helgen än att bädda ner sig och kolla på den då? :)

Postat av: Anonym

själv såg man den på youtube när man kom hem :D Dåligt av femman att visa den på premiärdagen egentligen :P

2009-07-19 @ 21:53:46
Postat av: Carro

Du måste läsa böckerna också innan du kan kalla dig en riktig HP-nörd. :) Vet att jag avslöjade vad som hände i mitt inlägg på hemsidan. Visste dock att ni hade sett den då och de flesta har läst böckerna. :)

2009-07-22 @ 23:18:09
URL: http://www.carros-tankar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0