Fredag 3:e juli

Efter en helvetesnatt på jobbet, där alla maskiner troligen fått värmeslag, så är jag äntligen ledig fram till onsdag nu. UNDERBART! Detta firades med en tur till Nordkroken med Sofia & Emelie. Sedan kom även Sandra & Pernilla dit. Blev dock inte där så länge, det började åska och dåna som jag vet inte vad. Och är man lite rädd för åskan så är man helst inte ute då.

När vi hade släppt av Emelie hemma hos sig begav jag & Sofia oss till ICA och köpte på oss kex och ost. Det blir nämligen ost & vin för vår del ikväll. Mumsigt! Sedan får vi se vad kvällen bjuder på, antingen utgång eller bara sitta hemma hos mig och tjöta!

Nu får det bli lite mat, sedan ska jag nog vila en timma. Sov inte så mycket efter nattpasset idag. Ha en trevlig fredag!

Postat av: CaTTis

Vågar ni åka o bada vid Nordkroken när de hittade ett lik där för två dagar sen..=O

2009-07-03 @ 23:50:55
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0